14 February, 2012

Cinta My Bucuk


Saat perkenalan aku dengan my bucuk...
time 2 kitaorang nk derma darah..janji nak derma darah sama2...masa 2 aku belum lg kapel with my bucuk....saat itulah aku mula jatuh cinta dengan my bucuk...

Pada 13 ogos aku telah terima lamaran my bucuk.....aku sayang giler kat my bucuk..coz my bucuk caring sangat-sangat..ambil berat pasal aku...kadang2 sanggup buat pape pun demi aku...aku ni terlalu dimanjakan oleh my bucuk...semua masalah yang aku hadapi aku mesti luahkan kt my bucuk...
my bucuk selalu bg pendapat dalam pape hal pun..(romantik sangat)

my bucuk terlalu bucuk la bagi aku...he3..(sayang sangat)...terima kasih bucuk kerana sanggup berkorban demi sayang...walau ape pun yang terjadi sayang tetap mencintai bucuk sampai akhir hayat..sayang berjanji akan setia ngn bucuk sampai akhir hayat kita...
I LOVE YOU....FOREVER SAYANG BUCUKKU...

No comments: